1948
Ο πατριάρχης της οικογένειας Χαρίτος Τσατσαρωνάκης, εμπνευσμένος από το έντονο θρησκευτικό συναίσθημα και τα ακούσματα του πολέμου, τοποθετεί τη φράση “το Μάννα”, στο όνομα της οικογενειακής επιχείρησης Τσατσαρωνάκη. Ένα επώνυμο ‘’brand’’ γεννιέται από τη στάχτη του πολέμου.
1960
Ο Νίκος Τσατσαρωνάκης, γιος του Χαρίτου, αρχίζει ουσιαστικά να διοικεί και αποφασίζει να φέρει τα παξιμάδια στην Κεντρική αγορά των Χανίων. σε χαρτοσακούλα. Η στροφή στην εφοδιαστική αλυσίδα, στη συσκευασία, και στη μεγέθυνση της αγοράς είναι πλέον γεγονός.
1967
H Μαρίκα, γυναίκα του Νίκου, νέο μέλος στην οικογένεια βιώνει την αρτοποιία ουσιαστικά, ενώ φροντίζει μέρα-νύχτα επιχείρηση και οικογένεια. Μια νέα ισορροπία αναπτύσσεται και μετουσιώνεται στο «Μάννα» του Νίκου με τη φροντίδα της Μαρίκας που έκανε το φούρνο σπίτι της.
1968
Η 1η τοποθέτηση των παξιμαδιών “το Μάννα” Τσατσαρωνάκης στα πολυκαταστήματα της Αθήνας, με συσκευασμένο παξιμάδι. Η εποχή του ‘’super market” αρχίζει.
1985
Ο μεγαλύτερος, για την εποχή, περιστροφικός φούρνος αρτοποιίας, σε ολόκληρα τα Βαλκάνια, αρχίζει τη λειτουργία του στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Πλάτανο. Η παραγωγή πλέον αλλάζει επίπεδο.
1986
H αγορά των ΗΠΑ ανοίγει την αγκαλιά της. «Το Μάννα» Τσατσαρωνάκης γίνεται συνώνυμο της «ελληνικότητας» στη μητροπολιτική Ν. Υόρκη.
1988-1990
H εταιρεία και η οικογένεια μεγαλώνουν. Ο φωτισμένος Γιώργος, αδερφός του Νίκου Τσατσαρωνάκη, χημικός μηχανικός του ΕΜΠ αλλά και πνευματικός άνθρωπος με διεθνή εμβέλεια και διεπιστημονικότητα προσανατολίζει τα παιδιά της τρίτης γενιάς της οικογένειας σε ρόλους και επιμελείται την εκπαίδευση και τις σπουδές τους.
1996
Η τρίτη γενιά ενεργά στελεχώνει την εταιρεία και λειτουργεί σημαντικές θέσεις. Ο Γιώργος Τσατσαρωνάκης συνεχίζει να συμβάλει στην ανάπτυξη της τρίτης γενιάς, μεταλαμπαδεύοντας στην εταιρεία συνεργασίες και σχέσεις με προσωπικότητες του «επιχειρείν».
1997-1998
Η 1η διαφήμιση της εταιρείας στο ραδιόφωνο είναι γεγονός. Η επικοινωνία συστηματοποιείται και η εμπιστοσύνη στην ποιότητα των προϊόντων εμπεδώνεται. Η αγορά και η επικοινωνία ασχολούνται πλέον ενεργά με το «παξιμάδι».
1997-1998
Συστηματοποίηση συσκευασιών και χρήσης επωνυμίας. Η κατηγορία παξιμάδι γίνεται πλέον εμπορικό σημείο αναφοράς.
2000
Η τρίτη γενιά πλέον διευρύνεται με τις κόρες και τους συζύγους τους, που έχουν αρχίσει να εντάσσονται στην εταιρεία σταδιακά, σε διαφορετικά επίπεδα με αυξανόμενη συμβολή. Η νέα γενιά συνδιοικεί, με εξωστρέφεια. Το όραμα του Νίκου και της Μαρίκας συμπορεύεται με τον επαγγελματισμό και η οικογενειακή διαδοχή συναντά την εταιρική διακυβέρνηση.
2001
Η Αυστραλία υποδέχεται «Το Μάννα» Τσατσαρωνάκης. Μια νέα αγορά ομογενών (και όχι μόνο) αρχίζει να γεύεται την κρητική παράδοση που κουβαλούν τα προϊόντα «Το Μάννα».
2002
Το Κέντρο Διανομής Αθηνών αρχίζει τη λειτουργία του. Η διανομή είναι πλέον επαρκής.
2005
Η 1η διαφήμιση της εταιρείας στη τηλεόραση. Επιτυγχάνεται μερίδιο αγοράς άνω του 40% στην κατηγορία «παξιμάδι». Η ηγετική θέση στην αγορά σηματοδοτεί νέο επίπεδο ευθύνης.
2007
Η πολυδιάσπαση στις αγορές εξωτερικού αμβλύνεται και αρχίζει να συστηματοποιείται η οργανωμένη πολιτική εξαγωγών.
2010
H εταιρεία συνδέει τη διατροφή με τον τουρισμό επιτυγχάνοντας μια πρώτη εταιρική διαφοροποίηση με το πρωτογενή τομέα και την παροχή υπηρεσιών στον τουρισμό.
2012
Η βασική παραγωγική μονάδα στον Πλάτανο Κισσάμου ολοκληρώνει με επιτυχία τον έλεγχο της Ομοσπονδιακής Αρχής Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ. Το σήμα ‘’FDA approved’’ είναι πλέον γεγονός.
2013
Η εταιρεία γίνεται σταθερή μελέτη περίπτωσης για την τοπική ανάπτυξη και την επιχειρηματική ανθεκτικότητα, σε Πανεπιστήμια της Ευρώπης και των ΗΠΑ.
1997-2017
Oldways Award (1997-σχετικά με την διατροφή), Made in Greece Award (2015-Branding), Εuropean Business Award (2016-2017- Eξαγωγική Επιχειρηματικότητα)
2013
Ίδρυση Τσατσαρωνάκειου Πολύκεντρου. Η εταιρική ευθύνη κορυφώνεται και η μνήμη της Μαρίκας Τσατσαρωνάκη και του Γιώργου Τσατσαρωνάκη αποκτούν συλλογικό αντικείμενο.
2015
Επέκταση στην ευρύτερη αγορά αρτοπαρασκευασμάτων, διατηρώντας την ποιότητα και τα αγνά υλικά που χαρακτηρίζουν την εταιρεία.
2017
Το Κέντρο Διαμετακόμισης και Εφοδιασμού στη Β. Ελλάδα (Θεσσαλονίκη) είναι γεγονός. Η πύλη προς τα Βαλκάνια και την Ευρώπη έχει πλέον ανοίξει.
2018
Τα 70 χρόνια ιστορίας, ανθεκτικότητας και συνέχειας αναγνωρίζονται
με το χρυσό μετάλλιο «Αιωνόβιου Brand». Τα προϊόντα της εταιρείας,
αγαπημένα όλων, διατρέφουν ανθρώπους από γενιά σε γενιά.